Stressa ner

Idag har det varit en stressig dag på jobbet! Eller eftermiddagen var i alla fall det, och det var den jag "gick hem med". Det ösregnade när jag gick till bilen, kuuuuuul! Kom i alla fall hem till den bästa och vi gick en kort runda i det kalla vattnet som fortfarande öste ner från himlen. Texas tyckte inte det var kul och jag tyckte nog det var ännu mindre kul. Bestämde mig ganska fort för att en kort sväng fick räcka för vovven idag och beslutade istället för egen del att det var dags för ett träningspass! Det var länge sedan, det är så svårt att få ihop det när man "jobbar" och har vovven, alltså svårt att få tillräckligt med tid för att gå till gymmet! Hunden vill ju gå en timme och mat måste lagas och ätas och inte minst kan man vara jättetrött efter att ha gått upp 05.15 :S !! Så mina ambitioner med träning två till tre gånger i veckan har inte gått ihop den senaste tiden. Kanske kommer göra det sen!? Aja idag fick jag i allaf all träna och det var SÅ SKÖNT!! Vi avslutar alltid med lite avslappning på golvet, släcker ner och härlig musik spelas, ville inte resa på mig och gå därifrån idag! För när jag låg där hade jag verkligen stressat ner och allt var bara så skönt! :)

Vovven ser inte allt för ledsen ut för att det inte blev en långpromenad i regnet, det var verkligen kallt! Och jag sitter nu här nyduschad och nytränad och inte stressad!

Trevlig kväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! HÄMTAT BILEN DIN! SER JUST NU PÅ HOCKEY FINLAND-USA SPÄNNANDE VÄRRE JUST NU 2-1 TILL FINLAND. LEDIG NÅGRA DAGAR HÄRLIGT.HÄMTAT TAPETER TILL KONTORET. ALLTID SPÄNNANDE HUR DET SKA BLI. SOV GOTT! VI HÖRS!

2010-05-12 @ 21:56:04
Postat av: Robyn

Ha en trevlig helg.

/R

2010-05-14 @ 13:33:16
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0