SOMMAR

Imorse när jag skulle gå på morgonpromenad kollade jag lite snabbt på termometern, den har många mornar visat runt 5 grader så det har varit vinterjacka och mössa som har gällt på morgonen, idag visade den 17.5 grader! Jag höll på att välta! Nästan 18 grader varmt ute halv nio på morgonen!!!!! Ja och det blir ju oftast inte svallare framåt dagen och inte idag heller! Ikväll när jag körde hem från Malin visade tempen på GP huset 23 grader, och då hade klockan passerat 19! Så jag och vovven vart på en kvällspromenad i bara linne och tunna byxor och vi blev jättevarma båda två! Riktigt sommarvärme med andra ord! Ville bara dela med mig av denna viktigt fakta så ni vet att så hade vi det i Göteborg idag ;)

Passande nog tuttade glassbilen förbi, Texas voffade på den och jag blängde på honom, nästa gången den tuttade var han tyst på då var det istället han som blängde på mig ;) Haha vi har sån bra kommunikation jag och han tycker ni inte ;)

Imorgon ska jag vara på HIA-avdelningen, det är en del av avdelningen där de svårast sjuka ligger, det finns endast 6st sådana platser! Så även att klockan ringer sådär ruskigt tidigt känns det bara spännande och allt annat är så bra ockås så jag kommer nog inte vara trött när klockan ringer även om jag inte kommer kunna somna ikväll :P

Hej då på er!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Glassbilen brukar backa ner och tuta på vår infart. När Puma var liten tyckte han att det var mycket mystiskt. Han skäller i stor sett aldrig men när den kom kunde han inte hålla igen. Han har dock blivit gammal/äldre och klokare och idag får den tuta så mycket den vill.

/P

2010-05-20 @ 14:03:42
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0