Smörgåskväll!

Igår var en fullspäckad dag! Stressade som en tok på jobbet och istället för att bli effektiv springer man bara runt och tänker på allt man ska göra, och så glömmer man saker! Gick därifrån vid 17 med lite dåligt samvete att lämna de andra så men vännerna skulle ju komma på besök redan 17.30 så jag var tvungen och gå!! Var hemma 10min innan Anna och Henrik dök upp, hann faktiskt dammsuga klart innan de ringde på ;) Kort där efter kom Eva-Karin också! Var så där underbar fint väder så vi tog en promenad och sen åt vi massor av smörgåsar! Och jag hade fixat en hel del olika pålägg och om du frågar mig blev smärgåsarna mycket lyckade ;) Precis som resten av kvällen! Vi spelade TP och blev lite mer allmänbildade helt enkelt! ;) Alla frågorna var ju mycket givande! ;) Till exempel vad kommer ur bärfisensägg? Jag svarade en bärfisbebis :P haha och det var RÄTT! :P En plu(tt/)pp till mig ;)

Idag är näst sista dagen på praktiken!!!! Går kväll och går kväll imorogn med! Sen på onsdag ska jag gå på IVA! Avslutar helt enkelt en 7veckors lång praktikperiod och den sista dagen på utbildningen med ett studiebesök! Men ska aldrig önska att människor mår dåligt men det vore spännande och se avancerad sjukvård på intensivvårdsavdelningen!

och på fredag är det EXAMEN!!! Men det är det väl ingen som har missat vi det här lagret! :)

Ha en bra måndag! :)


Två underbara vovvar! :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

SITTER OCH COOLAR NER. VÄDRET HAR BLIVIT BÄTTRE PÅ FREDAG. DET VAR VÄL INTE DUMT!!!!

2010-05-25 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0