Skolan är slut, dags att börja jobba!

Ingen rast ingen ro! Idag gick jag till jobbet! Pappa frågade hur det känns att vara klar, inte bara han, väldigt många, men det är liksom svårt att känna någon skillnad just precis nu! Vet att jag inte ska tillbaka till skolan i augusti men det är så långt dit. Fram tills dess är det en "vanlig" sommar med sommarjobb! :) Är så nöjd och glad med mitt beslut om jobb! Det kommer bli så bra! :)

Ikväll har jag och vovven tagit det lugnt, mycket lugnt ;) samtidigt som vi har smidit planer både för i helgen och för morgondagen! Imorgon blir det Liserberg! :D Första gången i år! Blir dock inget karusellåkande imorgon, det får bli en annan dag! ;) Men trevligt sällskap och kanske ett spel på ett hjul eller två! ;)

Ett kort och koncist inlägg! ;)
Just det, det är fint väder i Göteborg med, lika bra att skriva det så man kommer ihåg det alla regninga och blåsiga dagar (för det regnar och blåser verkligen mycket i Göteborg i vanliga fall!) Ikväll har vi dock 20 grader, vindstilla och klarblå himmel! Vovvens och min kvällspromenad satt fint! Man sprar ju det bästa till sist! ;)

Hej då på er!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

VI HÄR HEMMA HAR BARA JÄTTE KUL MED FÖRBEREDELSER TILL LÖRDAG. VI ÄLSKAR ATT TRÄFFA VÄNNER OCH HA FEST BLIR MELLAN 35-40 GÄSTER DET ÄR BARA HUR KUL SOM HELST. HA DET BRA!. JAG ÄR KVAR PÅ SAXEMARASKOLAN NÄSTA ÅR OCKSÅ, JA SÅ BLEV DET TYDLIGEN VET INTE ÄN VAD JAG JOBBAR MED, MEN VAD DÅ!!! HA DET BRA!

2010-05-31 @ 23:53:10
Postat av: Robyn

Här är det inte 20 grader!

/R

2010-06-01 @ 19:53:38
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0