Sista tidiga morgonen på praktiken!

Hej och hå! Klockan har inte ens slagit 06.00 och här sitter jag och skriver! Så konstigt! ;) Det här är sista överdrivet tidiga morgonen på praktiken! Alltså jag har bara idag och 3 dagar kvar nästa vecka! Det är JÄTTEKONSTIGT! Och då går jag kväll mån, tis och sen på onsdag, MIN SISTA PRAKTIKDAG ska jag gå på IVA och då skulle jag få börja 08.00! Och det är ju jätteskönt när man jobbar kväll dagen innan! Men jag hade nog fixat gå upp tidigt då med om de hade bett mig om det! ;) Så om en vecka! Nästa fredag tar vi examen! Då är mamma och pappa och syster och bror och moster och Jonas och kusin här!!! Fatta att jag har det bra! :D Pricken över i hade ju varit en pärontårta men mamma säger att det blir komplicerat då :P Fattar inte det! ;) Men vi ska nog fixa till något annat gott! :D

Nej dags att slita sig från den här grejen!

Ha en bra dag!
Det ska jag ha!



Ser ut som att han vet vart han är på väg!


Kommentarer
Postat av: Moster

Vi ser fram emot att komma till "syster Kitty" :)

2010-05-21 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0