Måndag

Idag jobbar jag kväll! Det betyder sovmorgon! ;) Och det tog vi verkligen! Men sen efter det så har vi varit ute och gott 1h så nu är vi typ på g! Jag börjar på praktiken om 1h, det är totalt 7 dagar kvar på praktiken om man räknar med idag! Tankarna flyger runt i huvudet om vad som ska hända sen, gärna på kvällen när man ska gå och lägga sig! Men det är roligt att något händer, hade faktiskt varit lite drygt att vara kvar på samma skola ett 4:e år! ;) Men tråkigt att inte träffa klassen mer! Fast vi är en hel del som ska jobba på Blå Stjärnan, så där 5st faktiskt ;) Och det är ju väldigt roligt!

Texas var trött igår efter badet och promenaden dagen innan! :) Och nu är han trött efter promenaden! Tror det är lite löptikar ute nu för vi bråkade lite på promenaden om HUR LÄNGE man ska stå och dregla över en fläck som luktar gott!? ;)

Ett kort osammanhängande meningslöst inlägg i bloggen men ni som väntar på uppdateringar fick i alla fall något att läsa ;) Ha en bra dag! Det ska vi ha!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ. FÅTT NYA LOCKAR. PAPPA OCH INGEMAR SLIPAR GOLVET I NYA KONTORET. DET LÅTER MYCKET. HA EN SKÖN KVÄLL!!!

2010-05-17 @ 18:50:08
Postat av: Eva-Karin

även de meningslösa inläggen är roliga att läsa vetdu. Nu finns det en lite hyllningsfilm till din hjälte på min blogg... fast fattade inte riktigt hur jag ska få filmen att visas från bloggen så det står nu länkat till toutube... men det borde väll gå att få in filmen i bloggen ? Lotta är iaf bättre i sin svans. Fast helt bra är den inte än.. så hon ser lite knäpp ut när hon går :P

2010-05-17 @ 20:58:51
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se
Postat av: Eva-Karin

nä nu blir jag arg.... skrev ett lånt inlägg oxå bara försvann det... men men... dey finns iaf en hyllningsfilm till Texas på min blogg nu... och lotta är bättre i svansen... (även om den inte är helt bra så hon ser rätt knäpp ut när hon går :P )

2010-05-17 @ 21:00:39
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se
Postat av: Eva-Karin

haha vad knäppt... nu kom båda inläggen in i stället :P

2010-05-17 @ 21:01:14
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se
Postat av: Eva-Karin

2010-05-17 @ 21:01:29
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se
Postat av: Pernilla Å

Jag bråkar med tre stycken på samma gång och de dreglar inte över fläcken, de äter upp den!

/P

2010-05-17 @ 22:19:59
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0