Förföljd av polisen! :P

Ikväll har jag varit hos Maja och spelat Wii tillsammans med Kajsa! Majas två busfrön var också hemma! Vi käkade pizza och hade mysigt! Majas underbara kladdkaka till efterrätt, det är typ tradition nu ;)

Ser fram emot en härlig helg. Imorgon hoppas vi på uppehåll även om prognosen säger regn. Vi hade tänkt grilla i Slottskogen men det är ju inte kul om det inte är fint väder!! Hoppas att Eva-Karin och Lotta är sugna på att hitta på något en liten stund annars i alla fall! Lotta löper så Texas lär ju vara nöjd bara de träffas ;) Men det kan ju inte bli några bebisar i alla fall! :P

Just nu har jag inte min lilla bil här, den fick stanna hemma för att fixa till sig, nytt avgassystem och nytt lås på förardörren! Jag har istället fått låna den svart "traktorn", 945:an som gått 46.000 mil ;) Det nì!! ;) När jag körde hem ikväll mötte jag polisen i en rondell, polisen körde runt i rondellen och efter mig, i nästa rondell så körde polisen runt och vände igen, han kanske tyckte att min svarta fara så misstänkt ut ;) Men det var den ju inte ;) Inte vad jag vet i alla fall! ;) Fanns ingen annan bil i närheten så antingen kollade han faktiskt upp mig eller kunde han inte bestäma sig vart han var påväg ;)

Igår bakade jag brödbullar, eller man brukar kanske kalla det frallor elelr nåt? ;) Goda blev dom i alla fall! :) Så nu ska jag gå och sova och så ska jag tänka på mina goda frallor att vakna upp till! För en god frukost är lugnt det godaste målet på dagen om du frågar mig!

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

men snälla du, han kollade ju upp en häftig tjej, det är ju självklart. Dessutom så håller jag med dig om att frukosten är det bästa målet på dagen.

2010-05-15 @ 08:06:01
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: MAMMA

VOLVORAGGARE VET DU DE ÄR MYSTISKA! HITTADE JU IALLAFALL INGET ATT STOPPA DIG FÖR. PAPPA OCH JAG HADE EN TREVLIG DAG PÅ OUTLET I KOSTA OCH IKEA I KALMAR. HA EN TREVLIG DAG!!!

2010-05-15 @ 10:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0