FÄRDIG!!!

Nu är jag FÄRDIG!!! ;) Kan inte fatta det! Är ju helt otroligt, efter 3år är det över, och vi är en hel klass med nyblivna sjuksköterskor som ska ut och söka erfarenhet! Stort Lycka Till!! Idag var jag på studiedag på IVA avdelningen, det var intressant! När jag kom hem fann jag ett brev, till mig!!! Nyfiken blev jag ju såklart och öppnade det direkt! Blev så glad ända in i själen! :D Det var från mycket betydlsefulla personer och värmde så mycket! Var även en lite present där i som man kanske får se mig i när ni träffar mig! :) TACK!

Idag har jag i sista stund försökt få lite färg på mig! Det är ju klänningsdags på fredag och mednas månag andra varit lediga, men inte alla såklart, så har jag jobbat och inte kunnat tänka på brännan! ;) Till exempel i helgen när vi hade sådär 27 grader, då jobbade jag, HELA HELGEN! Men jag är inte bitter! ;) Hej Snögubbe bara! ;) Texas offrade sig och var med ute på lite "stekning" idag han hade vatten och var lös så han kunde göra vad han ville! ;) Och det var inte så väldigt varmt, blåste kalla vindar! :S Men jag har hört att man kan få färg ändå! ;) Har även hunnit med att sitta och glassa i stan med Malin! En mumsig mjukglass från Mc Donald med massa chokladsås! Jättegott! :)

Ikväll blir det rensning bland papper! Imorogn blir det städning och tvättning! Imorgon kväll kommer mamma och pappa hit! :D Sen är det fest hur länge som helst! :D


Den finatse :) Även när han dreglar ;)


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Min favorit..Mc Donalds Chokladsås!!! Den är så god och lite varm, men inte alltid. Dessutom är den billig. Tänk om jag varit frisk då hade jag nog kommit och firat dig samtidigt som jag kunnat hälsa på min bror och hans små tjejer.



Lycka till och Njut av examen! KRAM

2010-05-26 @ 21:31:48
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Birgitta

hade jag bott kvar på ön så hade jag skjutsat UB och firat dig med!

2010-05-27 @ 07:58:52
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Josse

Ett stort grattis till dig bästa Kitty!

2010-05-27 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0