Ännu mer agility!

Vet snart inte längre vad jag ska döpa inläggen till! Agility, agility, agility! :) Det är jätteroligt att träna igen!! Största anledningen till det tror jag är för att vi har hittat en sån bra träningskompis och att vi faktiskt har tagit en paus, haha på väldigt lång tid ;) Men skitsamma! Nu är vi på G och det är jättekul!

Idag har vi varit på Mölndals brukshundsklubb och kollat in deras plan och testat deras hinder!

Snart är det dags att åka till praktiken! Men nu vet man i alla fall att vovven är ordentligt rastad och har fått tänka lite! Blir ännu än hoppbild på vovven i bloggen! :) Han är så go, min lilla Texas! :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

PRECIS HEMKOMMEN FRÅN AGNETA O STEFAN. JAG O STEFAN VANN ALLT I KVÄLL . TOPPEN! KARIN VAR OCH HÄMTATDE4 OSS + KEVIN HOS JOBRATT. HA DET BRA TILLS VI HÖRS.

2010-05-02 @ 02:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0