Vårstädning

Idag har Malin varit och lämnat in vår uppsats i pappersformat! Det betyder att vi inte ska ändra något mer i den nu förrän efter opponeringen! Så nu var jag ledig igen! Ledig torsdag, fredag, lördag, söndag! :) Idag har jag börjat städa i lägenheten! Ska åka och köpa lite nya blommor ikväll, när rusningstrafiken i tingstadstunneln är över ;) Finns ju ingen idé att frivilligt köra där igenom vid fyra tiden ;) Ja, har börjat damma fönster och blommor och skrivbordet! Det blir så fräscht och fint! :) Har tvättat alla filtar i soffan och imorgon tänkte jag att jag skulle torka golven! Det BEHVÖS! Det är ett lager grus med ett lager salt på det :(
Hunden och jag har hjälpts åt att dra in det efter våra promenader :)

Mitt i allt kom jag på att jag nog skulle klippa Texas också, han blir SÅ SKITIG nu när det töar ute, bestämde mig för att klippa ner fanorna till halva längden och klippa tassarna, men innan min nya fina sax fick sätta "tänderna" i den pälsen behvöde vovven ett bad! Nu är han vit och mjuk och go och luktar gott, och ny friserad!! Vill ju inte ta ut honom mer idag, bara ligga och klappa på honom och lukta! ;)

Han vart ju inte allt för nöjd med mitt beslut att bada idag, han såg ut som att han tröttnade på mig innan jag ens hade börjat! :) Men nu ser han rätt belåten ut i soffan :)


Orka se glad ut på kort nu mamma! Kom och torka mig istället!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

LÅTER TREVLIGT MED HÄRLIGA BLOMMOR.SKA LYSSNA PÅ KEVIN I KVÄLL PÅ KULTURCENTRUM, SKA BLI JÄTTE TREVLIGT.

HA EN BRA KVÄLL.

2010-03-18 @ 15:37:50
Postat av: Evve

Hahahaha asg snacka om att se allt annat än nöjd ut ;P Snart dags för ett vårbad för pålleman också, men eftersom han inte får plats i vår dusch där de finns varmvatten får han vänta lite till =P

2010-03-18 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0