Våffeldagen

Idag har varit en långa dag! Var inte påväg hem från skolan förän 17.15!! Jag och Malin träffades vid 10 och har suttit och "opponerat" på den uppsatsen vi blev tilldelad. Hann med allt utom att skriva en sammanfattning om den. Det gör vi på måndag, efter att vår uppsats har blivit opponerad på ;) Det sker alltså på måndag och sen opponerar vi på en annan uppsats på tisdagen! På onsdag ska vi sitta och göra det eventuella ändringar som kommer fram efter opponeringen, om det blir några ;)

Voff-voff kissar fortfarande en massa små pölar på promenaden :( och blåsan känns inte tom när vi kommer in :( Håller på att samla urinprover, mamma du har inget på lagret? ;) *fniss*

Våfflor till kvällsmat satt fint ikväll med :) Var ju inte så länge sedan ;) Hade uppladdning med våfflor tidigare i veckan också! Och det blir nog mer väfflor i helgen! ;) Eva-Karin och Lotta kommer på en sleep over imorgon! :D

Idag var ju på ett besök hos tandläkaren också! Hon visade mig mina avtryck från förra gången och visade mig hur man skulle flytta dom vid operationen. Det är inte alls så mycket som de trodde från början och det är ju toppen! Ju mindre destå smidigare ;) Kanske!? I alla fall för min del när jag vaknar upp! Usch vill inte tänka på det! Bågen hade tyvärr smittit från en av de bakre tänderna i överkäken så vi fick byta tillbaka till en mjukare båge och så fort man byter båge spänner det i tänderna! Men det gör minsann inte så ont att det inte går att äta frasiga våfflor ;) Så nästa gång ska jag bara byta tillbaka till den bågen jag hade tidigare, fast en längre så tanden inte smitter igen ;)

Herregud va dåligt det är med bilder i min blogg nu! Förrådet är tomt ;) Jag tycker det är jättetråkigt utan bild! Tycker inte ni!? Ni är ju inte så bra på att kommentera heller, fast en del behöver inte känna sig träffade! ;)

Det verkar som om Trojanerna har gett upp Moster! Bäst! Det vet inte vem de bråkar med :)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

VI HAR HAFT GOTLANDSVÅFFLOR.GOTT I GOTT GOTT! PAPPA HAR SATT UPP SKÅP I KÖKET. GARDEROBEN I MITT DATARUM FINNS INTE. DÖRREN ÄR UT MOT SPISÖN.DET BLEV KANON.

SOV GOTT.

2010-03-25 @ 23:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0