Tur och Retur

Det är ett himla körandes mellan blekinge och västra götaland! Tror jag kan kurvorna utantill snart! Vovven är som vanligt en överlycklig vovve när han får åka i sin bur! Eller undra om det är bilen? Nej jag tror det är buren ;) Fast han tycker om att åka andra bilar också! ;)

Jag körde 10.30 från blekinge, slapp all rusningstrafik och var hemma i min lägenhet kl 14.00! :) Strålande solsken hela vägen och solbrillorna satt lika bra som förra säsongen!

Åkte och handlade innan alla andra slutade jobba också, skönt att ha det gjort! Nu har vi mat i en vecka till! Har haft en ris och kasslergratäng i ugnen medans jag har varit hemma och tagit det lugnt efter handlingen. Har varit ute och gått med vovven och tänkte jag skulle gå och träna, brukar gå även om jag inte är på humör om jag har bestämt det, annars blir det ju aldrig av men om jag ska gå borde jag gå nu så jag hinner i tid men jag känner att det går inte idag! Kraften i kroppen tog plötsligt slut och jag ger med mig, den vinner, den får vila idag! Den var ju på vattenpilates igår och då tog den i även om vi inte tränade kondition direkt! Nu när jag har bestämt mig för att skippa träningen ska jag nog ägen en stund åt att packa upp väskan och passa på att sortera högen med kläder på rummet!

Texas är inte heller på G idag, vet inte va det är med luffehunden men han bara ligger och ser ledsen ut :( Men man kan ju inte alltid ha bra dagar, hoppas det inte är något speciellt utan bara en trött vovve för en dag! Tur att vi ska ha filmkväll i soffan han och jag :)

Har fortfarande inte fått tillbaka uppsatsen från examinatorn! Väntar med spänning kan jag säg! Ni får såklar veta hur det går sen :) Snön smälter bort lite mer och mer för varje dag och snart kan man leka på gräsmattan igen!!
Så länge leker vi på snön! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0