Sjukling

KÄnner mig som en sjukling, igår var en jobbig dag på jobbet, ont i halsan, ont i huvudet, och täppt i näsan... Jag var säker på att jag hade feber när jag kom hem ockås, tempen visade 36.6, nähä så sjuk kanske jag inte var! Men efter de två veckor jag har haft med praktik och avsluta med en jobbhelg så kanske det inte är så konstigt om kroppen säger ifrån. Jag lyssnade på den, ringde Malin och sa att jag behövde vila, så vi ska inte ses fören 12.30 idag! Har legat i min goa underbara varma säng i över 12h och sooooovit! Det behövde jag! Jag hoppas halsontet och förkylningen fattade vinken och drar sig tillbaka illa kvickt!

Imorgon ska vi träffa handledaren för vår c-uppsats, kanske för sista gången, om mindre än 14 dagar ska den vara inlämnad och klar! Vi har lite att göra och stå i dessa veckorna, men vi ska hinna bli klara i tid!

Och vilket OS vi har haft! GRATTIS TILL OSS!! :D Har varit underhållande, spännande, och ibland riktiga pulshöjande medaljlopp vi har varit med på! TACK!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

NU HAR JAG VARIT PÅ AQUA PILATES DET VAR HÄRLIGT. JAG HADE GOD MAT MED MIG HEM SÅ DEN HAR VI NJUTIT AV NU. SOV GOTT OCH HA EN BRA DAG I MORGON.

2010-03-01 @ 21:09:34
Postat av: Ulla-Britta

Hej på dej och lille vovven! Här yr det runt knutarna i kväll igen. Det har regnat nästan hela dagen men nu har det fryst till och blivit snö av regnet i stället. Susanne och jag ska till Visby i morgonem.efter att hon gått på promenad med alla vovvar och jag sovit...bra fördelning! Fast jag skulle hellre gått promenad än legat i sängen... Hoppas du kommit upp ur sängen pigg och frisk! Jag brukar tänka -Jag har inte tid att vara sjuk!! Det tror jag har hjälpt mig att hålla mig frisk...frisk från vanliga sjukdomar alltså!



Lycka till med uppsatsen och att du håller dig frisk. Kram från Kennel Mamma :-)

2010-03-01 @ 21:23:44
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: ELIN

Hej Kitty! :) Jag köpte shortsen på H&M så gå in på deras hemsida och klicka hem dem innan de tar slut, och det bästa är att de bara kostar 99 kr! :D

2010-03-01 @ 21:24:07
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0