Nybadade

Ja, först var då bara jag nybadad, men för typ 20minuter sedan när vovven kröp upp i knäet för mys i soffan kom en obehaglig lukt i näsan. Vovven hade rullat sig i något väldigt äckligt och vi gick raka vägen in i badrummet! Det var ju inte många dagar sen han fick vårbadet men man kan milt uttryckt säga att han bad om ett till ;) Och det fick han!

Annars gick opponeringen bra för mig och Malin, vi tyckte att vi skötte det snyggt och examinatorn sa att vi var godkända! :) Nu är det bara vår egen uppsats som sagt som ska bli godkänd, har skickat in den idag så nu får vi väl vänta och se om hon har något mer hon vill att vi ska ändra eller om hon är nöjd! Spänningen är nästan olidlig, eller är det kanske spänningen som har satt sig i huvudet? Huvudvärk ikväll igen, hade huvudvärk igår med, då var det för att jag gått och varit nervös för opponeringen av vår egna uppsats, säkert därför jag har ont nu med fast för att vi var opponenter... Tur att man inte är så känslig ;) Igår hjälpte inte värktabletterna men idag kanske dem gör det! :P

Annars har dagen varit på topp! Liv och jag har varit på promenad i "bergen" vid Bergsjön, hon plockade en härlig påskbukett, kvistar fullt med olika slags knoppar! Sötast var "videkissen" ;) Det är VÅR i Göteborg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva-karin

Ja nyduschade hundar tenderar visst att inte hålla sig rena särskilt länge. Förutom att Lotta rullade sig på den leriga gräsmattan det första hon gjorde efter duschen i söndags så beslö thon sig även igår för att lägga sig ner i en bäck med svart lervatten.. gissa om jag var glad eller :(

Men men, det är bara att gilla läget, har man hund så har man. Nu ska vi iaf på agility så det ska bli roligt!

Hoppas du och texas får en riktigt bra påsk. Det tänker jag ha trots att jag ska ta mig igenom flera artiklar...

massor av kramar från oss

2010-03-31 @ 16:39:11
Postat av: Pernilla

Önskar Er en fortsatt Glad Påsk!

/P

2010-04-02 @ 16:34:01
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0