Nya tag!

Idag är det sol och -3 grader! Hunden och jag har varit ute på en härlig morgon promenad! Känner att idag är dagen då jag får ta nya tag och sluta vara trött och sjuk! :P Har mycket att göra och har inte tid att vara sjuk (tips från kennel mamman ;)) Är strax påväg till skolan för att träffa handledaren! Hoppas hon har mest positiva saker att säga! Sen ska jag och Malin fortsätta skriva en diskussion! Känns som att det kommer ta tid!

Igår skulle jag tvättat, bokade tid måndagen den 29/2 men fick surt uppleva att det inte fanns 29 dagar förra månaden! ;) Fanns tid ikväll i alla fall så ingen större skada skedd! ;)

Ha en bra dag!


Vovven och hans pinne på kvällspromenaden igår :)
Han fick en kommentar på jobbet i helgen, att han hade så kloka ögon, jag tycker mest han ser mallig ut över en söndertuggad pinne ;) Vet inte om det är så klokt! ;) Men jag tycker om honom ändå!! <3


Kommentarer
Postat av: MAMMA

SÅG DU HADE RINGT MEN JAG KOM HEM NU OCH VILLE INTE RINGA SÅ HÄR SENT. HAR VARIT PÅ FACKLIGT ÅRSMÖTE MED EVA. PAPPA VISADE ATT LÖNEN BLEV BRA. HOPPAS DET GICK BRA HOS HANDLEDAREN. VI HÖRS I MORGON. SOV GOTT.

2010-03-02 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0