haha städning, igen ;)

Nu städar jag igen, som min Moster sa, det gör du ju jämnt låter det som ;) Ja det låter nog så men det är för att det blir mest ord och inte så mycekt gjort! ;) Som i torsdags när jag hade vårstädning så var det bara blommorna som städades :P Ja det tvättades ju lite med men något mer blev det inte! ;) Idag har jag. än så länge, varit på promenad med lilla T i det fina vädret :) Har dammsugit HELA soffan och kuddar och allt och TORKAT GOLVET i vardagsrummet! Sitter nu här och njuter! Balkongdörren står på glänt och frisk luft strömmar in i lägenheten! Jag har det så bra! :)

Ikväll ska jag på medicinarespexet! Anna och Henrik ska med! Ska bli kul! Har den där hallen kvar som ett MÅSTE att sätda idag för annars kommer ju all skit (salt, lera, grus) släppas in i vardagsrummet som är nystädat varje gång jag går på dass ;) Och det vill vi inte! Bilder kommer kanske sen när jag är klar! ;) Tycker om heminredningen och pyssla och flytta omkring på sakerna, blir liksom lite nytt bara för att en pryl står på ett nytt ställe ;)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0