Blå*

Haft en toppen dag på jobbet! Vilken skillnad det är på helgerna! FÖrra helgen var det typ kaos och idag har det varit alldeles perfekt! Vädret har ju ockås varit på topp och det gjorde lunchpromenaden med vovven till en fröjd! Ringde upp min lilla mamma med :) Trevligt med sällskap! Hon berättade att Familjen Gustafsson grillade igår! GRILLA!! Jag ÄLSKAR GRILLAT!! I påsk när jag kommer hem blir det säkert grillat! ;)

Men det går ingen nöd på mig för att jag inte får grillat, ikväll har jag ätit ungsstekt kycklingfilé med rotgrönsakar och sötpotatis, samt sparris! Såsen bestod idag av sweetchili cream fraich! Kan säga att jag mår som jag förtjänar efter att ha ätit lite förmycket av det goda! ;)

Idag kändes som en riktig vårdag! Även om det var -10 grader imorse innan solen kommit och värmt upp oss! Jag har nog aldrig längtat så mycket efter vår och sommar som i år!! Va underbart det ska bli!!

Den här staden är inte byggd för stora mängder snö, Texas och jag hittade snön de försöker göra sig av med! Mängder med snö!!!



Här finns mängder med snö!! ;)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HAR HAFT EN TREVLIG KVÄLL HOS EVA O JANNE. NU ÄR VI HEMMA OCH JAG SKA SNUSA GOTT. DU VERKAR JU OCKSÅ HAFT EN SUPERDAG. HÄRLIGT. MITT MÅTTO ÄR JU NJUT AV VARJE MINUT. JAG FÖRSÖKER VERKLIGEN LEVA UPP TILL DETTA.

2010-03-07 @ 01:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0