Bakat bröd!

Idag har varit en bra dag! Jag och Malin har suttit och skrivit diskussion, den blir ju aldrig klar! Vid lunch hittade vi Anna och Johanna och sen pratade vi och pratade och pratade och sen försökte vi skriva lite till innan Anna och Johanna kom tillbaka och vi pratade lite till! ;) Klocka tre bestämde vi att det var lika bra att lägga ner försök till att skriva mer och alla fyra åkte in till stan! Johanna var duktig och lämnade blod och vi andra tittade på! ;) Jag har lämnat ett par gånger men jag är förkyld nu och känner mig trött som det är så jag avstod denna gången! Var inte hemma förän klockan sex så det var bara att slänga in väskan och ta hunden på en promenad! Solsken idag med och vi njöt av en härlig kvällspromenad!? Kan man kalla de det? Jaa klockan sex är det ju kväll!

Blev kycklinggryta till kvällsmat samtidigt som jag bakade bröd! Och nu har jag tittat på en film, Allt för min syster, jag brukar inte gråta till filmer men det har blivit en hel pöl idag! Och så har det blivit nybakat bröd med smör på till kvällsmacka! Väääldigt gott! :) Det är de trevliga människorna från min GUA praktik som fått mig att göra eget bröd ;)


Min nybakade limpa :)


Kommentarer
Postat av: Evve

Tjusig limpa hörru ;) Ambitöst värre att baka på fritiden =P

2010-03-04 @ 21:31:27
Postat av: MAMMA

GOD KVÄLL!

HAR VATTENGYMPAT IKVÄLL OCH SITTER VID DATORN EN STUND. ALLT VERKAR OK I GÖTEBORG.

HA DET BRA TILLS VI HÖRS!

2010-03-04 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0