Agilityträning

Idag har jag och Texas varit hos Eva-Karin och Lotta och tränat agility! Det var grymt roligt!!! kommer knappt ihåg när jag och vovven hoppade loss sist men han kom ihåg hur man gjorde! ;) Vi har bestämt att vi ska tävla i Juli. Tänkte om jag säger det så alla vet så kan vi kanske inte dra oss ur ;) Inte lika lätt i alla fall! ;) Vi är peppad till tusen just nu!! Bara vi hittar någonstans där vi kan köra hela banor någon gång då och då! :)

Imorgon är det dags för opponering av vår uppsats! Vi ska alltså försvara den! Det pirrar i magen just nu! Vet inte hur jag ska kunna sova, men jag klarar mig nog utan lite sömn inatt! ;) Redan på onsdag är det hemresa för mig och Texas! Vi ska fira påsk! Trevligt! Det ser vi fram emot! Får besök av en underbar vän, vi ska ha filmkväll och vi ska bada på spa!

Här kommer lite blandade bilder från dagen! :) Två hundar och två mattar som har haft väldigt roligt ihop!! :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

SER VÄLDIGT ROLIGT UT. KOMMER IHÅG NÄR JAG VAR MED PÅ TÄVLINGAR DET ÄR ETT TAG ´ SEDAN, KANSKE T.O.M. ÅR. HOPPAS DET BLIR TÄVLING VAR?

SOV GOTT!

LYCKA TILL I MORGON!!!!

2010-03-29 @ 00:16:18
Postat av: Karin

Vilka härliga bilder:) De verkar ha jätteroligt. Ha de gott! Ses snart igen, mysigt.

2010-03-30 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0