Mysdag!

Trots att jag var hemma från jobbet klockan 7 har det varit en mysig dag, ja först sov ja ju till 14, stackars Texas. Verkligen inget hundliv att ha en matte som jobbar natt! ;) Först sova själv och sen kommer matte hem, man får äta frukost och sen ska hon sova 7h till!! Men Voffsegull är ju inte den som klagar så han gick snällt och lade sig :) När vi sen steg upp har jag hållt han sysselsatt! Han ska ju sova imorogn med även om jag hoppas att jag får komma hem lite tidigare ifrån jobbet inatt! :)

Var en snabbis på Frölunda Torg med, vi snacka 1h, jag handlade i alla affärer jag gick in i! Snacka om att det var tur att jag inte var där längre ;) Mjukisbyxor, sommarlinne, duk, blommor, mat, ja det var nog det!


Den här duken och löparen köpte jag :) Passar utmärkt med mina Cult ljusstackar som jag fick i examenspresent och blomman från Agneta och Stefan! :)


Fick en fin plantering i denna krukan av mamma och familjen men den har "dött" så jag köpte nya blommor och planterade! Tycker det blev mysigt!

Nu är det dags att laga lite mat och sen ska hunden få komma ut och busa lite! klockan 20.30 är det dags att börja jobba igen! :)

Hej hopp!!


Kommentarer
Postat av: Behm

Men bajs då...vad använder du för foder nu som du tycker funkar?

2010-06-12 @ 18:06:11
URL: http://copperglow.webs.com
Postat av: MAMMA

DET BLEV JU TOPPEN BRA! FÖRST NU BLEV DET TID ATT SÄTTA SIG HÄR. SÅ DET BLIR INGEN SCANNING I KVÄLL. SOV GOTT!!

2010-06-13 @ 23:03:11
Postat av: Pernilla Å

Den gröna färgen passar precis i mitt kök. Gillarde ljusstaken. Den kanske vill resa till Gotland?

Nehe!

/P

2010-06-14 @ 13:36:09
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0