Midsommar

Idag är det midsommarafton! Vill passa på att önska en Glad midsommar till "alla" mina bloggläsare ;) Va kan ni va, ett 10-tal i mellanåt kanske ;) Knappast så man hamnar på någon topplisat men vet att många av er tycker om att läsa de jag skriver så ni vet vad jag sysslar med ;)

Idag börjar jag inte jobba förän 20.30! Så jag har en lång dag att fördriva! Började med att sova till kl 12 så nu har en del av dagen försvunnit i alla fall ;) Imorgon hoppas jag att någon kommer och köper min bil på bestämd tid och plats! Sen ska jag sätta mig på tåget hem till mamma och pappa! :) Klara sig ju inte utan bil så jag ska nog få låna en annan :) Nog för att det är skönt att bli av med bilen men jag hade gärna haft kvar den en månad till eller så ;) Trodde aldrig jag skulle bli av med den på 30min! För han som har tittat på den och vill ha den ringde 30min efter att jag lade ut annonsen!! Galet! :) Så hoppas inte han skojar med mig :)

Jag hoppas att alla ni som ska fira midsommar får en härlig dag och kväll! Här kommer en sommarbild som jag och vovven tog igår kväll på kvällspromenaden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0