***

Går inte att beskriva hur irriterad jag är! Visste att det kunde hända men trodde inte det skulle hända! Han kom inte!! Tur att jag beställde en ombokningsbar tågbiljett. Är nu kvar i Göteborg, jag som kunde varit i Jönköping hos Anna och Henrik bara han inte hade skojat så! Nu har jag toltalt noll och ingen lust att åka iväg. Dessutom ser det ut som hej kom och hjälp mig här hemma så jag behöver en dag och städa. Tar ut mina aggretioner på städningen! Kommer bli fint! MEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Tycker att ett ord och handslag skulle vara lite mer värt än en telefonsvarare dagen till ära...
Men men, det är en fin dag i Göteborg, inte för att jag har lust att vara ute men jag vädrar iaf lägenheten från alla håll :)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0