En ny stjärna!

Idag har jag varit på Lek och Buslandet med Jojjo och hennes dotter, Nathalie! Puh det var ett hårt fysiskt träningspas men oj va kul! :D Har bestigit vulkaner och åkt rutchkanor av alla de slag! Måste verkligen åka och handla också, hade planerat att detta skulle bli en riktigt fixardag, men när Jojjo frågade om jag ville åka och busa så var det lätt att släppa det ;) Fast det är inte roligt att vara hemma när det ser ut som det gör här just nu, så jag antar att jag måste börja städa lite ockås, och handla!! Har inte handlat sen jag kom hem från Blekinge, igår tog mjölken slut och idag tog yoggin slut, det är det ända jag hade i kylen när jag kom hem, så jag har tömt lite i frysen men som sagt, nu är det SLUT! :P

Har varit och köpt mig min vas också! Det är en stjärna! :) Har kollat på den ett tag och nu bestämde jag mig för att det var den jag verkligen ville ha! :) Det var en Cult kruka dessutom ;) Då blev den extra fin, jag som tycker om Cult grejerna så mycket! ;)


Den skulle göra sig mycket bättre i fönstret med en stor fin blommbukt än i en sladdhörna ;)
Åhh va jag tycker om den :)


Och här är en annan som tycker om, han ÄLSKAR BURAR!! Man brukar hitta honom liggande i buren, trots att han har en hel soffa med massa filtar är buren en bra plats att va :)
Och se så många fina blommor jag har nu efter examen!!! Fem stycken blommande orkidéer! :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! PRECIS HEMKOMMEN FIXAR SÖTA SMÅ PAKET TILL MINA ELEVER OCH BLOMMOR PÅ KNOPEN TILL ALLA UPPVAKTNINGAR. HAR BARA JÄTTE ROLIGT. VI SKA NER OCH ÄTA PIZZA HOS PEARSON STRAX. KEVIN SLUTAR SKOLAN IDAG OCH IMORGON ÄR DET JOHANNA STUDENT LÖRDAG CIA 50 ÅR OCH SÖNDAG LILLA JAG. OJ VAD KALS. JA IGÅR VAR DET JU ELIN STUDENT MYCKET GOD MAT OCH TREVLIGT. HA DET BRA!

2010-06-10 @ 18:32:32
Postat av: Pernilla Å

Puma gillar också att ligga i burar bara de är öppna. Han gömde sig ofta i lektältet om sommrarna när R var mindre. Men stänger man buren blir det gråt och tandagnissel.

/P

2010-06-11 @ 10:15:04
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0