Balkongmöbler

Hej hopp! Idag är en bra dag! Natten till idag var som en dröm! Fler sådana tack! :) Gick hem i tid och hade läget helt under kontroll! Kändes skönt! Innan jobbet igår åkte jag och köpte balkongmöbler! Något måste man ju roa sig med, man blir verkligen osocial av att jobba natt! Har inte förstått det riktigt förän nu ;) Svårt att umågs med någon på dag för de flesta jobbar och slutar de klockan 16 börjar jag jobba klocka 19! ;) Inte lätt!! Men jag tror det blir bra bara man kommer in i rutinerna! Får vara extra social på mina lediga dagar! :) Tillbaka till möblerna! Hann inte skruva ihop bordet innan det var dags att arbeta så det har jag gjort nu! Köpte även en lite kruka att ha på bordet! :) Hitta ingen matchande blomma, har ju mörkt lila/blå blommor i min balkonglåda MEN jag hittade dynor för 20kr som matchade men inte är tillräckligt vadderade men jag tog de så länge ;) Det var liksom värt det :P Och den cerisa nejlikan fungerar ju också, så länge i alla fall! :)

Hela förmiddagen har jag och Eva-Karin och Lotta och Texas ;) Varit och tränat agility och badat och picknickat i Partille! Haft en underbar förmiddag där ute! På hemvägen stannade jag och handlade lite, och till kvällsmat blir det färkpotatis och jordgubbar till efterrätt! ;) Man kan tro att det är midsommarafton ;) Och maten kommer såklart att avnjutas på balkongen ;) OM inte grannen sitter och röker, fy F*N va det luktar illa :/ Får stänga min balkongdörr varje gång hon går ut och tänder på. STÅR INTE UT!! :( Jag som hoppades så innerligt på en rökfri granne när de skulle bytas :( Istället fick jag en som går hemma hela dagarna och RÖKER! Synd att man inte får vara med och påverka! :P

Har så mycket bilder att visa nu från agilityn och badet och balkongen så ni får balkong bilder nu så kommer de andra någon annan dag! ;) Ha det fint!

/K&T



Så här ser min vildvuxna balkonglåda ut! :) Men det är ju roligt att de trivs! Fixade ju till den tidigt i våras :)


Som sagt! Matchande dynor till balkonglådan, och så den där nejlikan som sticker ut lite...! Någon som har förslag på en bättre matchande blomma? ;)


Texas har hittat sin plats :) Tur att den finns en över till mig med ;)



Den nya krukan! Planteringen i sig är ju väldigt fin :) Ska komma vita blommor på de gröna hängande ;) Tror den kommer bli ännu finare när den stått ett tag :)


 


Kommentarer
Postat av: MAMMA

SÅ FINA BALKONGMÖBLER. HOPPAS DET GICK BRA MED MINA SANDALER. SPÄNNANDE! HAR HAFT EN TOPPEN KVÄLL MED MINA KOLLEGIER VID HÄRSTORPSSJÖN. SOV GOTT! TIM KOM HEM I KVÄLL, SKA PÅ ASPANLÄGER I MORGON. HEJ DÅ!

2010-06-16 @ 23:31:57
Postat av: Eva-Karin

Åh vilka fina möbler!! Ja det är verkligen synd att man inte kan påverka vilka man har som grannar. Borde vara förbjudet att röka på balkongen, man förpestar ju alla andras tillvaro :(

Annars har min natt varit ganska bra. Hade fullt upp hela tiden men hann ändå med det mesta, men kom precis som du på, saker jag hade glömt eller saker jag hade gjort fel, och kom förstås inte på det förrän precis när jag skulle somna, så det har inte blivit mycket sömn inatt... så hoppas på att hinna sova lite i eftermiddag i stället....

vi hörs, kram

2010-06-17 @ 10:50:25
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se
Postat av: Blomman

Vad snitzzigt det blev med lite möbler , tycker nog att en blå lobelia skulle passa http://www.magicbymargo.com/images/lobelia_sm.jpg

2010-06-17 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0