Trötter

Idag är jag riktigt seg! Det var så jag bara ville gå hem från jobbet hela dagen idag och jag som brukar tycka det är så roligt! Men alla dagar kan ju inte vara bra dagar. Har inte känt mig så värst trevlig idag faktiskt :( Fast mot kunderna biter man snällt ihop :)

Lilla vovven har fått mjäll igen, och röda prickar på kroppen... De två senaste gångerna, i oktober och i mars, slutade det med antibiotika båda gångerna, trots många många klorhexidinschampoo bad :( Denna gången gör vi ett nytt försök! Badade idag! Puh, och jag som var trött innan ;) Men det är ju bara att sätta hunden i badkaret och bada, det är ju okej, det värsta är ju när man ska STÄDA efter! Det är ju hår överrallt och avloppet har slutat fungera för längesedan ;) Men OM hunden slipper äta antibiotika och får vara en pigg vovve utan kli på ryggen är det värt det! :D Mitt lilla hudbarn! ;)

Har fått semester den 6:e augusti! Det betyder att jag är ledig fre-sön och jag ska på weekend till Skara med syster då! :D Förhoppningsvis hinner vi med både Skara sommarland och hästutställning! :D Någon som vill vara hundvakt? ;) Ska se till att ni slipper bada hunden då iaf ;) Någon!?

Nu blir det att slappa i soffan! Har bytt pass imorgon så jag jobbar 12-21 istället för 10-19! Ska bli jätteskoj att få vara på centrum! Har inte varit där inne sedan min sista helg i maj! Det är längesedan det! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0