Semester

Känns som om jag har tagit lite semester från det här bloggandet. Inte så inspirerad att skriva så mycket just nu! Men någon gång ibalnd kommer det ett inlägg! Hade två helt underbara dagar med Bror och Elin! I Tisdags var vi på Liseberg i 8h! Det var lagom mycket folk, var så där 15min kö till de populäraste attraktionerna osm Balder, Kanonen och Flummriders så man kan det åka många gånger utan att behöva lägga timmar på att stå i kö! På onsdagen jobbade jag först men efter det åkte jag till Frölunda och mötte upp Tim och Elin. Vi åt en jättegod middag och hade "chokladfondy" till efterrätt! Mums!! Det var VÄLDIGT VARMT! Så vid halv tio när Tim och Elin skulle dra sig mot Halmstad åkte vi förbi Sisjön och tog ett dopp, Texas var förstås värst men alla doppade sig! :)

Har varit så varmt så varken Texas eller jag bryr oss om att gå på några promenader, så vi blir lite uttråkade ibland! ;) EN kväll hörde jag att Texas pysslade med något i köket, det lät mycket konsitigt, gick dit och såg at than lekte med ett stearinljus, de ljuset har ramlat ur lådan och legat där rätt länge, jag hade sett det men ignorerat det. Är man uttråkad så är man ;) Se filmen och njut av mitt alldeles egna lilla flum! Åh hur kan man komma på alla tokigheter!? Han roar mig verkligen! :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

NU HAR EVVE PAPPA OCH JAG SETT DEN OTROLIGA TEXAS FILMEN. VI HAR HAFT EN TREVLIG KVÄLL MED LARSSONS OCH MAGNUS ELLEN OCH HENNES KOMPIS EMMA. GOD MAT OCH DRICKA. NU SKA VI STRAX SOVA. HA DET BRA!

2010-07-17 @ 23:31:08
Postat av: Eva-Karin

Och han ska snart vara 7 år.. kan man ju inte tro. Synd att jag inte visste att ni var i sisjön, då kunde jag ha kommit förbi (såg FB status)Åkte förbi där vid 9 tiden påväg hem frå jkpg.

Ses på jobbet i morgon!

kram

2010-07-18 @ 21:56:48
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0