Jönköping trip!

Igår var jag i Jönköping och hälsade på Anna och Henrik! De har ni nog hört talas om förut om ni läst min blogg. De är bebis på g där, och det är inte långt kvar! Mindre än 4 veckor, Kanske! ;) Var och hälsade på i deras nya lägenhet i Jönköping! Såklart så gick jag och Anna igenom alla lådor med bebiskläder som hon fixat, vi provkörde och provgungade barnvagnen och sängen är redan iordning bäddad! Åh tänk va mycket spännande och jobbigt och roligt de har framför sig! :P Längtar redan tills jag träffar de nästa gång för då finns bebis med oss! Tro att jag var nöjd när jag åkte där ifrån! Två bebisbutiker hann jag och Anna också med att gå i! :D Haha jag är knäpp jag vet ;) Men va gulligt alla små grejer är!!!

Idag är en riktigt blöt dag i Göteborg! Vaknade vid 11 av att jag hörde regnet så jag ställde klockan på 12 och låg kvar i sängen lite till :P Sen har vi ätit frukost och tittat på True Blood! Hunden har varit ute och kissat men inte mer, det öser ner! Han vill inte va ute och inte jag heller! Så just nu sitter jag här och vovven ligger och snarkar i soffan! Han är så söt :) Igår var han hos Lotta på jobbet och på lvällen fick han följa med henne hem :) Eva-Karin sa att han hade uppfört sig, som vanligt :) Han och Lotta är verkligen så söta ihop! :) 
 
Det ska tydligen regna hela helgen här, men jag jobbar hela helgen så det gör inte så mycket. Det är skönt att ta det lugnt ibland med :) I onsdag var jag i stan och lämnade blod igen! Känns alltid så bra, tog en trisslott som tack och jag vann 60kr! Ska lösa in den och hoppas på större vinst ;) Tänk att man kan vinna så mycket pengar på att skrapa en liten lott! Fast det kan man ju drömma om känns det som, men det KAN gå! Även om dewt oftast är småsummor som 50kr eller 100kr! :) Men det är ju bättre än en nitlott ;)

Här är bilder från en agilityträning i Juni. Snacka om att ha koll på kameran ;) Min lilla linslus! :)




Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Vi kom nyss hem från agility tävlingar i Visby. Tittat bara! Men nu är man full av inspiration.

/P

2010-07-31 @ 17:32:49
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0