Jag var glad

Jag var glad, jag hämtade min bil, nyytt oljefilter och ny olja var det som behövdes, jag körde till jobbet, det luktade lite konstigt, jaja tänkte jag de har ju bytt olja kan ha spilt lite. Jobbade, slutade nästan i tid! Jippi! Satte mig i bilen och var glad! ÄNTLIGEN FREDAG! Hem till mamma och pappa, hem och titta på korten jag har framkallat, luktar mer och mer illa, när jag parkerar och stänger av bilen börjar det rycka, mycket, från motorhuven, jag tar ut mig och hunden och öppnar huven. Va ser jag!? KORKEN TILL MOTOROLJAN LIGGER VID SIDAN OM OCH OLJAN LIGGER PÅ MOTORN!!!!!! JAG GRÅTER JAG SKRIKER JAG ÄR FÖRBANNAD! HUR FAN SKA JAG KUNNA SOVA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ ARRRRRRRRRRRRRRRRRG!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

JUST NU MOTORTVÄTTAR VERKSTADEN BILEN. ALLT ORDNAR SIG OCH DU ÄR SNART PÅ VÄG. VI SYNS TILL EN TREVLIG HELG.

2010-07-23 @ 09:35:12
Postat av: Pernilla Å

Det där med bilar är som det är........tråkigt!

De ska tankas och köras, inget annat.

/P

2010-07-23 @ 11:03:29
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0