Jag ÄR glad!

Åh bilen höll fram och tillbaka till Blekinge!! Jag brukar inte vara nervös, vet inte ens när jag var det sist. Men denna gången när jag lämnade Göteborg (även om jag var på verkstaden och fick en motortvätt och de fyllde på ny olja!) kände jag mig inte säker på att vi skulle komma hela vägen! Men det gjorde vi! Det luktade bara lite brände olja! ;) Man vet ju aldrig var den har tagit sig in när hela motorutrymmet var fyllt med olja. Men det är typ glömt nu ;) Alla kan göra missar!

Hade en hyfsad natt inatt. Har sovit som en prinsessa efter att jag kom hem och lade mig! Sov till 12 utan att vakna en ända gång och sen mornade vi oss 30min i sängen jag och Voff-Voff! Den stunden är ovärdelig! Har städat, vilket innebär dammsugit och fixat blommorna :P Det var så grusigt på golvet att det var som att gå barfota ute ;) Och blommorna behövde piffas till ;) Älskar mina blommor :P I alla fall när de trivs! :)

Har ringt ett "viktigt" samtal idag med! Har ringt till Lycksele och sökt jobb, SJUKSKÖTERSKE JOBB, till nästa år! Det var en mycket trevlig person jag pratade med! Har skickat iväg mitt CV så nu får vi vänta och se! Har sagt att jag kan jobba från Januari! :D

Var och handlade med mamma när jag var hemma. Hittade en "perfekt" ros att ha i krukan jag fick av henne och familjen i examenspresent. En av de andra blommorna som stod där behövde bytas ut! Tack mamma ;)

Har även hittat två små knoppar på min spetsiga orkidée! Det vill säga inte den vanliga sorten ;) Mycket spännande och se hur de slutar!


Mycket tjusigt! Rosen var precis vad som behövdes! Sa ju att den skulle passa perfekt mamma! ;)


Har ringat in knopparna så ni inte ska missa dem ;) *Lycka!!*

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: MAMMA

DET BLEV JU BARA TOPPEN. HAR HAFT FULL DAG IDAG. ÄR HEMKOMMEN NU FRÅN HOBY. DAMERNA VAR SÅ BELÅTNA. HA DET BRA. KUL MED LYCKSELE.

2010-07-27 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0