Besvikelse

imorgon skulle jag och Malin åka ut till hennes hav där de har en husvagn stående. Skulle vara där hela dagen för att sedan på kvällen åka till Liseberg och dansa bugg! Malin blev beådrad att jobba imorgon istället i sista stund! Och jag som hade fixat med hundvakt och allt. Blev mycket besviken! Fick inte ens lust att gå på Liseberg :(

Idag ringde en på bilen med. Kommer och kollar imorgon! Egentligen vill jag inte sälja den just nu men hittar jag en köpare som vill ge vad jag vill ha så ska jag sälja den. Man vet aldrig när man hittar rätt köpare! Men jag har i alla fall inte brottom att bli av med bilen. Tänker inte anpassa mitt liv efter att folk ska titta och provköra! De får anpassa sig efter mig eller leta efter någon annan bil ;)

Nu har jag varit hemma i snart en halvtimme. Klockan är 03.20, fick jobba över en lite lite lite stund! Behöver lite tid att relaxa på när jag kommer hem. Kan inte bara gå och lägga mig trots att klockan verkligen är mitt i natten! Bättre att sitta här en liten stund än att ligga vaken i sängen! Men nu är jag färdig relaxad! Hunden är kissad och äten och jag har borstat tänderna för typ 5:e gången idag :P Blir så när man har tandställning och mat som fastnar överrallt! (fy så äckligt!) Nu ska vi gå och lägga oss i den stora härliga sängen och sova många timmar! Vi har ju inget att göra imorgon i alla fall så till lunch någon gång är vi kanske vakna ;) Behöver vara hemma här och städa och tvätta men hur kul låter det!? Inte så man behöver ställa klockan för att komma upp i alla fall! :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Hej på dej nattsuddare!

Ha det bra!

/P

2010-07-07 @ 07:16:09
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: MAMMA

JA, SÅ DET KAN BLI!

JAG HAR VARIT HOS DOKTORN IDAG OCH FÅTT EN KORTISONSPRUTA I KNÄET SÅ NU HOPPAS JAG ATT DET BLIR BÄTTRE. VI HÖRS! HA EN BRA DAG!

2010-07-07 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0