Sommarjobb

Nu har jag skickat iväg min första sommarjobbs ansökan för året! Det gäller ju att vara ute i tid! ;)

Trots att jag är färdig sjuksköterska i maj har min första ansökan gått till BlåStjärnans djursjukhus. Har trivts riktigt bra och sett fram emot mina helger jag har jobbat där i höst och skulle tycka det var tråkigt att sluta där redan. Känner att de har mycket att lära mig, min sjuksköterske legitimation kommer ingan att ta ifrån mig!

Kommer naturligtvis söka sjuksköterskejobb också men håller tummarna för djursjukvårdarjobbet i första hand! Så nu vet ni var ni har mig, och jag vet var jag har mig! Skönt att ha bestämt sig! Nu är det inte jag som bestämmer hur det blir längre! =)

Kommentarer
Postat av: Mariell

Lycka till! Hoppas att du får jobb på BlåStjärnans djursjukhus:)



Kram Mariell

2010-01-08 @ 12:11:25
URL: http://marielldahlstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0