Snölandskap

Igår kom jag hem till Familjen igen! Underbart! Och vilket vinterland lilla Ronneby har blivit! När jag bara hade 1mil kvar hem började det snöa och när jag var nästan hemma var vägen alldeles så där vit och mjuk och fin att köra på!

Idag är det -10 grader och jag och Texas har varit i skogen och pulsat i snön! Vi gick "korta backen" och det har aldrig varit så jobbigt och tagit så lång tid! Ingen som plogar där inte ;) Fast det fanns gott om harspår och lite andra spår! det var minst 3dm snö att gå i så jag har och hunden har minsann fått dagens motion iaf ;)

Idag har jag bestämt mig för att åka ner och hälsa på Mormor och Moster Lisa! Ska bara ta en dusch efter promenaden :P


Texas i den fina skogen såhär på morgon promenaden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0