Pannkakasmiddag!

Idag har jag varit på biblioteket och lärt mig lite mer om artikelsökning och fått en intruduktion i EndNote som är ett underbar uppfinning som ska hjälpa mig och Malin att hålla reda på alla erferenser i arbetet! Konstigt att vi inte har fått lära oss det tidigare med tanke på hur många arbeten vi gjort, fast nu handlar det ju om lite fler referenser än i vanliga fall men i alla fall ;)

Efter den lilla föreläsningen mötte jag upp Eva-Karin och Lotta! Det följde med mig hem till och så gjorde vi pannkakor! Det var jättegott!! Och jättelänge sedan jag gjorde! Har tänkt på det ett par gånger och så fick man trevligt sällskpa och allt när det blev av! Ingen dålig idé du! ;)

Blev en härlig promenad med de busiga vovvarna också! Är ju grymt mysigt att ha två vovvar omkring sig! Haha kanske skulle ha en till bara :P Eller inte, Jag har ju diskuterat det så många gånger med mig själv men så faller man dit igen då och då! ;)

Glömde att ta med kameran och var för slapp för att orka gå och hämta den så då får man väl skylla sig själv :P

Blev ett kort på dom inne istället! Se så fina dom är bägge två! :)




Lotta och Texas!
Bästa vänner, typ ;)


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ser ut som om dom väntar på pannkakor.

2010-01-15 @ 08:21:54
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Pernilla Å

Två är bra och en del får bonushundar så det blir tre.

/P

2010-01-15 @ 09:44:12
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Eva-karin

Hejsan! Ja det var en mysig dag med goda pannkakor :) Och Avatar filmen på fredagen var ju oxå superbra. Hoppas du har haft det bra på blåstjärnan i helgen oxå.

Och tack för kommentarerna på korten, så kul när man får det på gamla kort för de har man typ glömt bort :)

Och självklart får vi gå en promenad i slottskogen. Det är ett måste när man bor i Gbg :)

Önska mig lycka till i morgon för då börjar praktiken. Snacka om att jag börjar bli nervös.

Kram från mig och Lotta

2010-01-17 @ 14:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0