Årets första jobbahelg!

I helgen har jag och Texas jobbat första helgen för det här året! Det betyder att det bara är 4 ordinarie helgar kvar på min anställning! Fast jag har ju sökt förlägning både under sommaren och hösten! Och tur är det för va jag trivs bra nu! :) Trodde aldrig att jag skulle bli djursjukvårdare, jag läste ju till sjusköterska, och så bara hade jag sådan tur att hamna där jag hamnade!!

Texas är som vanligt en ängel som ställer upp i vått och torrt! Både idag och igår hade vi sån tur att Vanja, Pernillas rottistik var med och de busade härligt tillsammans på lunchrasten! Då känns det bra att lämna honom de sista timmarna efter lunch! En nöjd, avbusad, rastad springerkille!

Imorgon ska jag och Malin träffas för att skriva ett syfte och en disposition över vår c-uppsats. Och sen på tisdag ska vi träffa vår handledare för första gången och gå igenom allt!

Efter jobbet idag har jag handlat och duschat så man kan säga att jag och vovven är rena och fräscha och redo för en ny vecka!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HÄRLIGT!

VA KUL ATT DU KOMMER HEM TILL EVVES FLYTT! VI FÅR KOKA EN REJÄL BALJA FLYTTGRÖT FÖR JAG TROR DET BLIR MÅNGA SOM HJÄLPER TILL. VA KUL VI SKA HA! DU KANSKE INTE MÅSTE ÅKA HEM PÅ SÖNDAGEN SLOG DET MIG JUST NU DU KANSKE KAN TA EN EXTRA DAG. VI FÅR SE. HA DET BRA!

2010-01-17 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0