våren!

Nu längtar vi efter våren! Faktiskt, trots att jag tycker om vinter väldigt mycket ser vi fram emot en härlig vår! Köket har fått sig en omgång med putstrasan och det blänker som aldrig förr! Färgerna ska hållas i svart och limegrönt och det är väldigt viktigt! ;) Det innebär att diskmedel matchas med disktrasa och diskborste och allt annat man kan tänka sig! Jag är inte tokig, bara uppväxt så här!! :P Och det blir ju väldigt fint, tycker jag, när man matchar! ;)

Igår var jag på inflyttningsfest i Hamlstad! Vi spelade sällskapsspel! Det var kvinna mot man och taboo vi spelade! De var både väldigt trevliga spel och människorna var också trevliga! ;) Tycker det är väldigt mysigt att spela spel :-) Frågade Anna och Henrik som också var med var dom skulle göra ikväll och vips så var det bestämt att jag skulle komma över och titta på melodifestivalen och spela Monopol! :D Så om bara en lite stund ska jag åka till dom! Ska bara...! :P

Här kommer lite bilder på mitt fixade kök! Observer att jag har bytt gardiner och jag har till och med strukti dom :D


Kommentarer
Postat av: MAMMA

DET BLEV JU EN TOPPEN DUK! HELA KÖKET ÄR KANON. JUST HEMKOMMEN FRÅN MALMÖ OCH HJÄRNGYMPA "TANTEN" JAG SKULLE VERKLIGEN OCKSÅ VILJA VARA EN SÅDAN. JA, JA JAG KANSKE HINNER DET SOM PENSIONÄR. BJÖD NER PAPPA OCH MIG TILL LARSSONS FÖRST BARA LITE KÄK OCH SEN KOLLA HUR DET SER UT PÅ JUNGMANSVÄGEN. HA DET BRA!

2010-02-06 @ 19:30:42
Postat av: Karin

Jättefint:)

2010-02-06 @ 21:40:56
Postat av: anna-karin

Ja sitter man inte i köket och äter så kan man ju ha det så fint på köksbordet;)

Men det ser fint ut:)

2010-02-07 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0