Tidiga morrnar

Alldeles för tidigt det här om ni frågar mig! Jag skulle valt ett annat yrke ;) Bra att komma på det 3månader innan examination! :P Ni har väl inte missat min nedräkning här på bloggen! Under 100 dagar tills jag är klar! Häftigt!

Idag regnar det dessutom, eller det började regna redan på kvällspromenaden igår, så det är blött blött blött! En annan som är så trött att man inte vet vad man ska ta vägen blir inte piggare av det här vädret! Men idag är sista dagen på praktiken och även om jag ska jobba i helgen så har jag ju sovmorgon ända till 07.00!! Vilken lyx! Sen blir det c-uppsats igen hela nästa vecka och så ska jag jobba nästa helg med, men SEN!! Då ska jag sova och ta igen all min förlorade sömn! ;)

Även om det är fullt upp får man ju vara lite social! Ikväll blir det Wii hemma hos Maja igen!! Och ikväll kommer hennes syster och Kajsa och några andra, vem vet! Vi ska spela Wii och hämta mat! Mmm va jag längtar efter en super duper kväll tillsammans med trevliga människor!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lycka till med wii-spelandet! Finns ju en del kakor att förbränna nu efter praktiken! ;D

2010-02-26 @ 17:38:59
URL: http://www.nattstad.se/princess
Postat av: Karin

Det här låter skumt:) Några andra, vem vet?? Ha de gôtt. Kram.

2010-02-26 @ 20:46:34
Postat av: MAMMA

GOD MORGON! HOPPAS DU HADE EN TREVLIG KVÄLL. JAG SÅG CURLINGFINALEN DEN VAR VERKLIGEN HÄFTIG. JAG NATTADE KL 3.45.SÅ NU ÄR JAG PRECIS UPPSTEGEN. HA EN HÄRLIG DAG, VI HÖRS!

2010-02-27 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0