Spårvagn, nej tack!

Imorse var det en tung morgon. Inte nog med att jag var så ovillig och opeppad på att ta mig till skolan för att skriva på c-uppsatsen DESSUTOM krånglade spårvagnen mer än någonsin och jag vart va 40min sen!! När jag satt på spårvagnen och det sturlade så undrade jag varför jag ens hade gett mig av hemifrån ;) Men resten av dagen har ändå varit okej, och den har gått fort!

Hade möte med vår handledare, hon tyckte vår bakgrund såg bra ut men vi måste gå igenom det än en gång för att förbättra språket... Och sen var hon nog lite oroliga för att vi inte skulle hinna klart, och den känslan kändes ju såklart inte så bra. Men jag och Malin kände oss rätt lugna innan mötet och bara vi börjat skriva på resultatet nästa vecka så är det inga problem! Det är ju inte det att vi inte gör något, sitter i skolan mellan 08.30 och 16.00 varje dag. Men om det skulle bli kris får man väl använda ännu fler timmar av dygnet! :P

Den där superduper snabbaexterna hårddisken jag har köpt mig kom till Kortedala redan idag! Så jag var och hämtade den, åkte och handlade, gick på promenad med vovven, lagade mat och nu har jag precis börjat formatera om den stora virusinfekterade datorn :P Det tar ju inte så lång tid ;) Hehe, det har vi ju erfarenhet av ;)

Aja, önska mig lycka till och hoppas jag inte glömde något viktigt på datorn, för nu är det borta!!

Så lycka till till mig!


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Hej lilla Du och lilla vovven! Är dålig på att kolla andras bloggar men nu har jag läst lite här och där. Det slutar nog med veterinär eller?? Visst är det härligt med vinter även om det blivit lite för mycket av det vita här. Idag var det tö och tung blöt snö, tanterna har svårt att orka springa ...är lite för lata. Sally däremot, hon får aldrig nog. I morgon kommer Åsa med Isa så då får hon någon att leka med. Hoppas spårvagnarna sköter sig bättre i morgon!

Ha det bra och försök vara ute i snön så mycket som möjligt medan den finns.



Kram från ett vinterland...perfekt för spark om man haft någon...snyfft. Vägen här utanför är helt vit inte ett gruskorn...

2010-02-04 @ 23:12:56
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du förstod vad jag menar med veterinär?!...yrkesvalet! Kram en gång till ;-)

2010-02-04 @ 23:14:47
Postat av: Anonym

2010-02-05 @ 21:44:00
Postat av: Karin

Önskar dig verkligen Lycka till, fast jag tror inte det behövs du har nog fixat det:)

Kram på dig/er från din bästa moster:) (våga inte säg emot för du ska jag ta ett snack med mormor!)

2010-02-05 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0