Snökaos

Har varit hemma i Blekinge, nej, är hemma i Blekinge. Det snöar, och töar, och snöar och snöar och snöar. Har hört att det är snökaos i Göteborg med, tydligen VÄLDIGT MYCKET SNÖKAOS!! Och jag och Eva-Karin som hade bestämt att vi skulle prova åka längdskidor imorgon... Känns som att det kanske är lite för mycket snö i spåren :(

Har varit på två kalas under min hemmavistelse! Trevligt att man får träffa en massa folk när man ändå är hemma ;) Det var väl lite det som var tanken :P Har varit och klippt mig också! Det behövdes!

Jag hoppas att det slutar snöa snart och att jag slipper köra upp på dåliga vägar. Har snöat och varit grisigt på vägen de senaste gångerna både fram och tillbaka, vill inte igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0