Livsfarligt att promenera i centrum!

Oj, vilken dag! ;) Va skönt att den är över ;) Och bra blev den också!

Har varit på en livsfarlig promenad i Göteborgs centrum! Jättehalt! Fallande snö och istappar från tak! Spårvagnar, bussar, bilar, cyklister! Ja, livsfarligt :P Men jag hade i alla fall trevligt sällskap! ;) Kändes mycket bättre att gå på promenad i de mer välkända områderna när jag kom hem! Här finns inga läskiga istappar som kan ramla ner i huvudet och inte några spårvagnar man ska se upp för heller! Inte så att man behöver korsa flera spår samtidigt i alla fall! ;)

Åkte hem till Malin imorse och satt hos henne och skrev lite på resultatet på uppsatsen! Det närmar sig! Och tur är det för nu börjar tiden ta slut känns det som! Imorgon är sista dagen på två veckor som vi kan sitta med uppsatsen, sen är det praktik i två veckor. Efter praktiken är det bara en vecka tills handledaren ska bedöma om uppsatsen hinner bli klar i tid eller ej och en vecka efter det ska uppsatsen lämnas in!!

Försökte somna för en stund sedan men det går inte så jag skriver lite här så kanske jag blir trött sen ;) Snart är det ju helg igen! Och så var ännu en vecka slut! :D Nästa helg ska jag hem igen, bästa pappan fyller år och det ska såklart bli kalas! :D (med tårta hoppas jag ;))

Så, nu kanske jag kan sova!
God natt!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0