Längdskidor

Har för första gången i mitt liv stått på längdskidor! Jag och Eva-Karin och vovvarna passade på att utnyttja det fian vädret och den korta rasten jag hade, mellan kl 11 och 13 var jag ledig! :P Termos med varm oboj, frallor, kamera, skidor och trevligt sällskap! Ja vi hann väl vara ute 1,5h kanske! Ville verkligen inte åka och jobba, vi hade det ju helt perfekt!!



Ser ni hur bra vi har det eller? ;) Kunde ju blivit solbränd om man satt där hela dagen :)
UNDERBART ATT FIKA UTE I SOLSKENET =)


Ja bilderna ser ju bra ut men hur gick det då :P Haha jo jag välte ju inte en ända gång men det var näääära! Det var ju ganska halt att stå på de där ;) Kanske inte blir OS om 4år men 8år kanske ;) Ni ser ju, inte ens Texas hängde med i spåret ;) (Fast han fick ju springa utanför spåret, kanske var lite jobbigt i all snö?)

Jag kan tänka mig att göra om det en annan fin dag! Allt runt omkring var ju det som gjorde det UNDERBART!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa steg blir lina till vovven och sedan kan du ställa upp i draghundsmästerskap

2010-02-23 @ 21:38:40
Postat av: Kitty

Säger vem? ;)

Behöver dock träna på balansen annars ligger jag nog ner efter första kurvan för kurvtekninken var inte den bästa ;)

2010-02-23 @ 22:00:20
Postat av: MAMMA

JA DET SER JU UT SOM VÄRSTA ÖSTERRIKE VY. KANON HÄRLIGT. MASSA ROLIGA GREJOR NI HITTAR PÅ. SOV GOTT.

2010-02-23 @ 23:43:31
Postat av: Birgitta

naturligtvis var det jag som tyckte du skulle köra drag, men varför mitt namn inte kom med vet jag inte/ Birgitta

2010-02-24 @ 07:54:52
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Eva-karin

Ja det var verkligen härligt!!! Hoppas vi kan göra om det igen :)

2010-02-24 @ 09:50:20
Postat av: Karin

Det ser underbart ut:). Var är ni?

Idag har solen tittat fram lite i Saxemara också, nice:) Sköt om er.

2010-02-24 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0