Det där lilla extra!

Har haft en skön söndag! Den var lite seg mitt i men annars har den faktiskt varit ganska så uppvilande och skön! Härligt promenad väder, Texas och jag har gått vår vanliga runda och där har det även kört upp ett längdspår så när vi gick idag hade vi många hurtiga fridluftsmänniskor som sällskap! Roligt att ha något att titta på :)

Det har blivit en massa tvättat! Har tvättat allt jultillbehör så nu ska det bara ner i min fina jullåda och sen ska den upp på vinden! =)

Ikväll står det träning på schemat och sen filmkväll! Har fixat två Johan Falk filmer men jag orkar nog bara med den ena! Till det ska det avnjutas efterrätt! Det blir hallon och blåbär i ugn med riven vitchoklad på! Den som inte har provat det rekommenderar jag starkt att göra det! Finns inget enklare och det är så himmla gott! Vi brukar ha glass till också, men det är inte nödvändigt ;)

Åhh ja denna c-uppsats, har inte blivit mer peppad trots två dagar ledigt... Men vi har grupprum bokat mellan 08.30 och 16.30 varje dag denna veckan så det är bara att se till att vara effektiva! För att vi ska orka vara effektiva tänkte jag att vi behövde lite energi! Så när jag handlade så köpte jag ett paket Tom och Jerry kex till oss! (var tvungen att provsmaka redan nu, de smakade lika gott osm när man var liten!!) Var länge sedan jag åt dom!!

Och för att lätta upp stämningen lite till köpte jag mig en bukett tulpaner :) Det är det där lilla extra som gör att man orakar med ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0