Aldrig sett så mycket snö i Göteborg!

Det är helt otroligt fint ute! Massa massa snö och snart vet inte den "stora" staden Göteborg var den ska göra av alla snövallar! Spärvagnarna ser knappt spåren och bussarna fastnar i backarna, bilarna sitter fast och kommer ingen vart! Man kan nästan säga att det är kaos! Som tur är så stör det inte mig och vovven så mycket! Vi behöver inte bilen och det är inte hela världen om spårvagnen kommer lite sent, vi hinner klart med c-uppsatsen i alla fall! :)

Dagarna går i ett, kommer inte ens ihåg hur många veckor vi hållit på eller vad vi har gjort! ;)

Imorgon vet jag i alla fall att vi ska träffa vår handledare och diskuter hur det går för oss OM hon kommer till skolan, det vill säga om inte snön sätter stopp för det!

Voff-Voff och jag var ute på en härlig promenad efter skolan! Vi kom inte hemifrån förän vid femtiden men tack vare all snö var det alldeles lagom ljust även när vi kom hem igen! :) Det var dock en ganske tung promenad :P Mycket flåsande i snön blev det ;) Men det gör ju inget! ;) Texas tycker det bara är skitkul att vi går "offpist" om man säger så! :)

Jag har kommit in i en trötthetsperiod, går och lägger mig vid nio halv tio och vaknar trött, går till skolan och kommer hem tröttare! Men jag hoppas jag snart blir pigg igen! Tycker om att kunna sova i alla fall! Gäller att ladda så mycket det bara går till vecka 7-8, då är det praktik, det vill säga så där oförskämt tidiga mornar!

Nu är klockan snart nio så det är dags för oss att krypa i säng ;P

KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Det är fruktansvärt mycket snö uppe i värmland oxå. Fast här är det så mycket att man inte kan gå offpist :) Lotta var med oss och åkte längdskidor här om dagen och då gällde det minsann att hålla sig på de förkörda spåren för om hon sprang utanför så sjönk hon plögsligt n halvmeter ner :) Var ganska roligt att se henne innan hon lärde sig det :P

Annars måste jag meddela att min syster precis upptäckte att Lotta har löss (bra hundägare jag är som inte ens upptäcker det själv) Och tror absolut inte hon har haft det så länge men kommer inte ihåg när vi träffade dig och texas så tänkte det är bäst att varna dig så att du kan kolla igenom honom oxå... usch det är inte roligt med löss :(

Hur går det med texas och maten annars. Har det blivit bättre nu när du har bytt tillbaka till det gamla fodret?

Lycka till med mötet med handledaren ochhoppas du snart kommer ur din trötthetsperiod. Jag brukar oxå hamna i sådana ibland och det är ganska jobbigt att alltid känna sig trött. Fast det är faktiskt väldigt skönt att kunna sova så mycket :)

Ha det så toppenbra så håller jag tummarna för att du inte hittar några löss på Texas (misstänker att vi fick det av en hund som Lotta lekte med i förra veckan)

Kram

2010-02-04 @ 09:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0