Vovven då!

Veterinären har ringt och vovven har fortsatt att kräkas lite. Han blir kvar över dagen med mer dropp och så ska han få små portioner med mat i eftermiddag och sen hoppas vi att jag kan ta med honom hem i natt när jag slutar! Hoppas han tar sig en rejäll funderar och kommer fram till att man inte ska äta upp filtar och sängar i framtiden! ;) Haha kom ut ur duschen nu och letade efter hunden :P Jaja, han har det bra :) Jag ska förhoppningsvis iväg i helgen, Eva-Karin och Lotta ska vakta på voffsegullet! De kan ju ha så kul med mitt lilla odjur ;)


Glad och nöjd ser han ut!!
Det gör han även nu när han ligger på jobbet för sina synder ;)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ!

SÅDAN TUR DU HAR SOM JOBBAR PÅ BLÅ STJÄRNAN. SITTER PÅ JOBBET, SKA ÄTA LITE SEDAN FORTSÄTTA PLANERINGEN. HA DET BRA!

2010-08-12 @ 12:32:28
Postat av: Eva-Karin

Han kanske har något som motsvara 50års kris eller nåt, varför skulle han annars få för sig att äta vadd och filt, måste ju smaka jätte äkligt :P

Men lovar att ta väl hand om honom i helgen :)

kram

2010-08-12 @ 13:06:29
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0