Välkommen Augusti!

Tänka sig nu är det min månad! Och Tims månad! :) Va snabbt det gick! (som vanligt nu för tiden, för ja det stämmer, tiden går snabbare när man blir äldre! Sa till mamma häromdagen "Hur snbbat går inte ditt år då!?" ;) Hon skrattade, undra varför!? ;))

Inatt har jag nästan fått sluta i tid! Lite övertid blev det. Men det har i alla fall varit en väldigt bra natt och jag känner mig stolt över mina insatser för djuren! Och glad efter härliga kommentarer från medarbetare! Dessutom vad gör lite övertid en helt vanlig lördag natt? Imorgon ska jag ändå inte göra något mer än att tvätta och städa, och sen jobbar jag igen :)

Nu har jag och hunden ätit lite, kan inte gå och lägga sig på helt tom mage! Har ju inte ätit något sen jordgubbspajen kl 18 :P Ja det var lite hallon i den med ;) och den var JÄTTEGOD! :D

Nu kallar sängen! God natt på er denna regninga första augustinatt! Om 30st nätter till fyller jag år! :) Hej då!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

GOD MORGON! NÄR DU VAKNAR. VI HAR DET BRA. INGET REGN MEN MOLN. SKA SNART UT I TRÄDGÅRDEN BÖRJADE DÄR LITE IGÅR. PAPPA SKA HJÄLPA TILL LITE IDAG. FÅR SE OM HAN KAN SLITA SIG FRÅN BYGGET VI HÖRS. HA EN BRA DAG!.

2010-08-01 @ 10:44:36
Postat av: Eva-Karin

Grattis i förskott, själv fyller jag år om 18 nätter :) Har skrivit på kontrakten för lägenheten idag, så snart hamnar vi på samma sida stan :)

Annars är jag ledig måndag och tisdag, så om du vill hitta på nåt nån av dagarna så vore det trvligt!

kram

2010-08-01 @ 14:01:34
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se
Postat av: Robyn

Nej du, det är min månad!

/R

2010-08-02 @ 20:28:44
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0