Ett år äldre! :)

Idag, för 4h sedan blev jag 1år äldre! Det är ju inte så att det har gått över lång tid utan nej, för just 4h sedan, det var DÅ det hände! ;) Och va mycket äldre jag känner mig! ;)

Fick jobba över lite, stannade vid macken och köpte yoggi på hemvägen kl 04.00!? Man vill ju ha frukost ;) Körde vidare och vid SKF såg jag en mystisk bil, aha tänkte jag, en civilpolis, det var ju en saab ;) Tryckte på bromsen och körde lugnt på, saaben vände efter mig och ja när jag körde förbi nästa korsning då kom även den måladepolisbilen efter mig! Körde en bra bit med både poliserna i hälarna, sedan vände saaben men det gjorde inte den målade bilen! Den satte istället på sina blåa och röda ljus :) Stannade såklart, polisen kom fram, - Hej, är det mammas bil du har eller? Har du körkortet? och "Va sent du är ute och kör", Det var det ända han ville veta och ha sagt ;) Han glömde säga Grattis ;) Så ja, födelsedagen började med jobb och att bli stannad av polisen! Dessutom är två stopp på vägen hem från jobbet inte dåligt med tanke på att det tar ca 10min att köra utan ;)

Nu ska jag och vovven sova ett par timmar innan det är dags att åka till jobbet igen ;)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

GRATTIS lilla Du! Han ville ju vara först...farbror polisen eller var han ung och snygg så kanske han flirtade lite med dig...fast du inte förstod det??!! Hoppas du fått en bra dag. Önskar jag kunnat bjuda dig på lite banankaka. Tänkte faktiskt göra en idag men kroppen ville inte så det blev inställt som allt annat. Det är jobbigt just nu, värre än vanligt men ger sig kanske så jag kan göra kakan i morgon. Lägger lite i frysen så kanske du hinner hit innan den är slut. STOR KRAM från oss Alla här = Rolf, Bonnie, Mocha, Sally och jag!

2010-08-31 @ 17:46:10
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0