kvällspass

Idag är det måndag! Igen! :) Helgen har varit bra! En slapp lördag och en härlig söndag! Igår var jag och Anna och Henrik en vända på Freeport, en stor outlet av märkeskläder, heminredning och leksaker typ, vi käkade lite mat och sen var vi nöjda där! Ingen handlade något, vi var mest bara ute efter att umgås och hitta på nåt! :) Efter det åkte vi in till Göteborg och bowlade lite! Jag hade inte min bästa dag direkt, vann inte ens ;) Men kul hade vi! Sen åkte vi och köpte fika och åkte hem till dem och spelade monopol! Inte heller där vann jag! ;) Men fikan var jättegod, budapest rulle OCH en biskvi! :) Mumsigt! Efter all den fikan och pizzan lite tidigare på dagen var det skönt att veta att vovven ville ha en promend när jag kom hem! ;) SÅ vi halv sju så där gick vi ut och gick 1h, det är härligt med kvällspromenader sådär! :)

Idag går jag alltså min första kväll på praktiken! Börjar inte förens kl 13 så jag och vovven har varit ute i solen och gått på promenad, vi slog oss sen ner på gräsmattan och bara njöt en stund, det har blåst väldigt mycket hela helgen men idag var det inte lika farligt. Middagen är serverad, tidigt jag vet men det är så svårt när man jobbar kväll! Kan ju inte hålla mig på frukost ända till klockan 16 när det är lunchrast! :)

Imorgon ska jag prova på något nytt, antingen blir det en dag på akuten eller blir det en dag på förlossningen! Åhh så spännande! På onsdag ska jag gå på akuten, på kvällen, ska gå i larmgruppen! ;) Fråga mig inte vad det betyder men det ska bli kuuuuul! :D

Är jättearg på min tandställning just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAHHHHHHH! TA BORT DEN! :(


Prinsen och hans pinne :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Det är inte illa att ha en prinspinne.

/P

2010-04-19 @ 11:44:54
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Robyn

Tråkigt att du inte vann!

/R

2010-04-19 @ 20:29:24
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0