En bubbla

Frölunda Torg är ett Stort shoppingcentrum för två mammor från landet, men även för mig. Där finns allt! Där ägnade jag, mamma och mammans kompis en heldag, det var underbart! Ingen tid att passa, ingen måste, thaimat på kvällen med glass från Lejonet och Björnen till efterrätt. Det var som en bubbla, bubblan sprack när de åkte hem till "landet". Tankar, tårar och känslor svämmar över. Det går upp och ner. Hämtade Sara på kvällen och återigen infann sig en bubbla. Nu har Sara flygit hem, långt upp i landet.

Har varit i skolan på HLR idag, imorgon ska vi gå igenom patientfall och jag ska gå in och jobba 13-21 på blåstjärnan. Texas får följa med! =) Skönt att ha något att göra imorgon kväll. Är ledig fredag till tisdag så jag har brist på saker att göra och det känns skönt att ha nåt att göra imorgon och inte bara gå hem efter skolan. Att vara ensam och inte ha nåt att göra är värre än vanligt. Innan mamma och kompisen åkte hem gick vi en dag på stan, det var i tisdags. Hittade lite små saker. Det bästa var mitt nya påslakan! Jag är NÖJD med det! Det passade perfekt i färg och det är riktigt mjukt och härligt att jrypa ner i. Jag tycker det ser ut som en stor pyjamas som ligger i sängen :)


Se så fint det blev :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fint det var:) Tack för de "afrikanska småkakorna", de var mumsiga. Javisst ja, skulle ju skicka recept till dig!! Det kommer, det kommer.

God natt!

2010-04-07 @ 22:58:47
Postat av: anna-karin

ser riktigt härligt ut ditt nya sängöverdrag:)

2010-04-08 @ 21:02:22
Postat av: MAMMA

HÄRLIGT ATT DU FICK NÅGOT ATT GÖRA SOM DU VERKLIGEN TRIVS MED. JOBBA PÅ BLÅ STJÄRNAN. DET GER JU OCKSÅ LITE INKOMST. EVVE OCH JAG HAR TITTAT PÅ EN TREVLIG FILM. NU ÄR DET SNART NATTADAX. HAR FÅTT SOMMARDÄCK PÅ MIN KÄRRA IDAG. SOV GOTT!

2010-04-08 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0