Balkonglådan 2010

Var inne på klart.se imorse, kollade veckans förväntade väder i Göteborg, SOL HELA VECKAN! Välkommen våren på allvar! :) Bäst skulle de bli på måndag och då är jag ledig!! Kanske kan få lite färg i ansiktet då! ;)

Inte vet jag om det blir sol, det vet man aldrig men på bra humör blev jag! Haft en del sovaöver gäster senaste tiden och dessutom har jag nya lakan i min säng så det var MÅNGA lakan som behövde tvättas! Det har jag gjort idag! På IKEA fanns förut "det perfekta"lakanet till mitt nya påslakan men NEJ de har bytt färger..... Får lägga dit mitt lila igen, det matchade ju finfint men jag ville ju ha en ny färg :( Det kanske finns någon annanstans! Hittade också en himla tjusig orkidé på IKEA, den har massa knoppar, jag är inte så duktig på att få dem att blomma ut men övning ger färdighet! :P Så därför köpte jag den, och mina andra orkidér som jag försöker få att blomma om, jag vet inte, tycker inte det händer någonting alls!! Mer än att bladen ser lite purkna ut nu :P De kanske inte trivs i gästrummet ;)

Har varit och köpt blommor till balkonlådan 2010! Det är ju ganska tidigt men jag hittade det jag ville ha! Om de dör får jag köpa nya ;) Titta och njut :)



Texas har gjort gästrummet till "sitt rum". När jag kommer hem på eftermiddagarna eller duschar är det ofta där man hittar honom eller han kommer ut ifrån. Jag bäddar sängen och sen bäddar han som han vill ha det så det brukar vara en stor rund "korg" med kudde och täcke, filten som jag har osm överkast brukar ligga ihoprullad vid fotändan och även där finns ett litet runt hål att ligga i. Nu när lakanen blev tvättade är det ju inte bäddat i sängen. Och de rena lakanen slängde jag bara på sängen när de var rena igen. Gick och duschade och när jag kom ut hittade jag vovven på "sitt rum", men han såg inte allt för glad ut ;) Antar att det är för att jag har "förstört" hans bäddning! ;) Han roar mig varje dag! ;)



Kommentarer
Postat av: MAMMA

DET VAR MYCKET FINA BLOMMOR! HOPPAS DE KOMMER ATT TRIVAS LIKA BRA SOM TEXAS TRIVS HOS DIG. ANNARS FÅR DU KÖPA NYA LÄTTARE MED BLOMMORNA ÄN MED TEXAS!

HA DET BRA I SOLEN!

2010-04-10 @ 17:50:17
Postat av: Pernilla

Vilket fint vårfönster du ordnat. Texas tycker nog han är tillräckligt gammal nu, för att få ett eget rum, tror du inte?



Tack snälla för dina gratulationer.

/P

2010-04-11 @ 17:11:53
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Robyn

Ja, nu längtar man till våren.

2010-04-11 @ 19:19:52
URL: http://nikeojag.blogg.se/
Postat av: ELIN

Äntligen kan jag släppa den här bomben, kika in i min blogg! :)

2010-04-11 @ 21:38:00
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0