Tandvärk!

Haha ja, tandvärk, fast inte sån som "normala" människor tänker på. Var hos tandläkaren igår och bytte tråd där uppe, de "spännde den" och så fick jag på köpet tandställning där nere också! Det betyder att går dagen, natten och dagen inte är så roliga! Vaknade inatt av att jag slog ihop tänderna, fick snällt gå upp och ta 2st alvedon och 1st Ipren och lägga mig och vänta på att det skulle sluta dunka! Idag har jag mest försökt att bara inte slå ihop tänderna! För så länge jag inte gör det känns det okej!

Igår var jag, imellan mina tandläkarbesök, hade ett bokat vid 11.20 och sen fick jag då en tid lite senare kl13.10 för att sätta tandställning där nere, på fika hos Decci! Hade köpt blåbärspaj och nybaka chokladmuffins! Stackars D är sjuk, kanske (mest troligt) svininfluensan, men hon och hennes också sjuka man tyckte det smakade bra med fika! Hoppas jag klarade mig från smitta bara ;) Men man lär väl stötta på den någonstans i alla fall så blir man sjuk så blir man helt enkelt.

Har plockat undan massor av högar här hemma, det är högar med papper, kläder, skräp, skolgrejer, ja jag vet inte hur allt kan hamna i högar istället för på sin plats direkt men jag är i alla fall expert på det området! Särskilt sen jag blev själv! :P Ingen mer än jag som behöver se dom nu ju ;)

Texas och jag har varit på promenad, vi lyckades pricka in den mellan regnskurar och vindbyar! Det var skönt!

Nu ska jag nog ta mig till Maxi och handla lite, vore skönt att ha det gjort, ska vara här i 1månad nu så jag kan handla precis vad jag vill! Inget som behöver stå i kylen och bli gammalt här inte! Fast just nu känner jag bara för flytande grejer eller sånt som är mjukt och inte behöver tuggas så mycket :P

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ!

HAR INTE PRATAT MED DIG IDAG. HOPPAS ALLT ÄR I SIN ORDNING. TRÄFFAT STEFAN O AGNETA IKVÄLL OCH PLANERAT MALLISRESA. HA DET BRA!

2009-09-23 @ 23:35:29
Postat av: Pernilla

Stackare. Finns inget värre än ont i tänderna. Hoppas spänningarna släpper snabbt.

/P

2009-09-24 @ 09:56:52
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0