Solsken!!

Jag läste på en kompis blogg att sommaren fortfarande var kvar på Gotland, jaha tänkte jag och tittade ut på ett varmt men mulet Göteborgsväder. Drog på mig träningsbyxor och gympa dojor och tog med hunden ut på hans efterlängtade promenad! Molnen försvann och det uppstod sommar även i Göteborg! Vet inte var ifrån det fina vädret kom ifrån men vi fick en helt underbar promenad! Nu blir det lite plugg! Idag är jag mycket mer glad än igår! :P Haha tycker synd om er som behöver läsa om mina upp och ner dagar men ni behvöer ju inte läsa om nu inte vill och jag behöver ju skriva av mig ;)

Tog ett kort på oss med min uuuunderbara mobil! Har (typ) aldrig varit så glad över och nöjd med min mobil förut! =D


En slängpuss från Texas!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

klart du fixar det! Tvivla inte på dig själv. Ta chansen istället!!!! Order från norr :)

2009-09-10 @ 07:44:58
URL: http://www.kamelens.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0